Z wędką w ręce

Z wędką w ręce

niedziela, 30 listopada 2014

Soła i starorzecze w Bielanach

Wczoraj wybrałem się po raz pierwszy  na starorzecze Soły w Bielanach. Temperatura spadła troszkę poniżej zera (można było zaobserwować oblodzenia na przelotkach), i wiał lekki wiatr. Podczas poznawania nowego łowiska mogłem zaobserwować niewielkie ławice kleni oraz uklejek pływających w okolicy zatopionych konarów drzew, a także co jakiś czas grasującego drapieżnika na uklejach przy powierzchni wody. Nastawiony na drapieżnika zacząłem obławiać łowisko, głownie obrotówkami. Po kilku rzutach poczułem szarpnięcie,ale zbyt lekkie do zacięcia, po kilku następnych rzutach nastąpiło mocne podbicie po którym został zacięty szczupak 45 cm. Po zrobieniu zdjęcia wrócił do wody. Poznając to miejsce jestem pewien, że będzie to miejsce często odwiedzane podczas moich wędrówek z których na pewno będę zdawał relacje.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz