Z wędką w ręce

Z wędką w ręce

wtorek, 18 listopada 2014

Soła spinning

Tym razem wybrałem się na spining nad rzekę Sołę w miejscowości Kęty. Pomimo, iż jest to odcinek górski rzeki znajdują się odcinki szerokie oraz głębokie o charakterze rzeki nizinnej i taki odcinek właśnie wybrałem. Efektem 2 godzinnej wyprawy były 3 szczupaki (oczywiście wróciły do wody). Pierwszy ok 70 cm spiął się przy brzegu, drugi 60 cm na zdjęciu oraz trzeci 48 cm. Wszystkie złowione na srebrną obrotówkę.  Na Sole łowię bardzo często nierzadko łowie duże okonie takie po 30 cm i zdarzają się  większe. Niektórzy twierdzą, że na Sole jest mało ryb, a jak już się coś trafi to niewielkie sztuki. Z moich doświadczeń wynika, że wszystko zależy od doboru przynęty jak wybrania miejscówek. Można także złowić ładnego klenia jak i bolenia. Nie raz już nastawiłem się na konkretną rybę i na taką wybrałem przynętę i nie raz już przekonałem się, że przyłów może nas bardzo zaskoczyć więc wszystko trzeba brać pod uwagę i, że możemy złowić każdą rybę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz